گزارش كارآموزي در شركت تجهيزات توربو كمپرسور نفت

دسته بندي : کارآموزی » نفت و گاز
دانلود گزارش كارآموزي در شركت تجهيزات توربو كمپرسور نفت،
در قالب word و در 41 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن گزارش کارآموزی:
فصل اول: كليات، هدف، پيشينة تحقيق، روش كار و تحقيق
فصل اول- كليات (اطلاعاتي راجع به محل انجام پروژه):
شركت تجهيزات توربو كمپرسورنفت در تاريخ تأسيس شد و وظيفة اصلي آن:
سهامداران شركت تجهيزات توربو كمپرسور نفت، شركت تجهيزات توربو كمپرسور نفت (60%) و شركت صنايع تجهيزات نفت (40%) هستند. چند سال پيش هنگامي كه شركت ملي گاز ايران موظف شد خط لوله سراسري شمارة 3 از جنوب (كتگان) به مناطق شمالي و مناطق مركزي كشور را احداث نمايد، در اين ميدان يكي از مهمترين بخش هاي پروژه كه در حقيقت ساخت توربو كمپرسورهاي گازي بود طي مناقصه اي به شركت (Alstom Power) آلستوم پاور سوئد واگذار شد.

گاز در خط لوله در طي زمان و مسافت هاي طولاني انتشار پيدا مي كند. براي رفع اين مشكل ايستگاه هاي تقويت فشار طراحي شده و در آنجا گاز توسط كمپرسور كمپرس (فشرده) شده و در مسري خود با فشار حركت داده مي شود. توربين وظيفه به حركت درآوردن كمپرسور را دارد. در حقيقت توربين نيروي محركه كمپرسور مي باشد. در عين حال توربين ها از نوع گازي (نه بخار و ...) هستند.

شركت آلستوم كه بعد از مدتي اعلام ورشكستگي نمود و توسط كمپاني مشهور زيمنس (آلمان) خريداري شد. پس از برنده شدن در اين مناقصه شركت توربو كمپرسور نفت (otc) را به عنوان پيمانكار خود در ايران برگزيد. در اين پروژه مونتاژ توربين هاي 25 مگاواتي به عهده يكي از شركت هاي زيرمجموعه otc يعني شركت تجهيزات توربو كمپرسور نفت نهاده شد. كارگاه مكونتاژ اين شركت در شهرك صنعتي شمس آباد – 45 كيلومتري اتوبان تهران- قم احداث شد و دفتر آن هم اكنون در خيابان گاندي- خيابان چهاردهم مي باشد. شركت OTCE يك هيئت مديره دارد كه در آن جناب آقاي مهندس منتظري به سمت مديرعامل برگزيده شده اند و 6 معاونت به نام هاي زير دارد.

معاونت مالي- اداري- معاونت بازرگاني- معاونت طرح و برنامه- معاونت توليرد- معاونت تحقيق و توسعه و معاونت فني و مهندسي. چارت سازماني شركت به شكل زير مي باشد.

يكي از زيرمجموعه هاي معاونت طرح و برنامه دپارتمان مهندسي صنايع مي باشد و شرح وظايف آن نيز به شرح زير مي باشد.

در بخش توليد 3 سمت اصلي وجود دارد. يكي بخش مونتاژ و ديگري بخش تست و راه انداري. مديريت مونتاژ شامل 3 زيرگروه پايپلينگ، مكانيك و الكتريال مي شود كه اين سه گروه همان طور كه از اسم آن ها پيدا است، مسوؤليت مونتاژ و نصب قطعات مكانيكي توربيني و قطعات پايپينگ ها و مجموعه كامل كابل كشي ها و ... مربوط به الكتريكال را دارند. بخش تست و اره اندازي در حقيقت عهده دار كنترل تمام سيستم هاي مونتاژ شده است.
دسته بندی: کارآموزی » نفت و گاز

تعداد مشاهده: 13660 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 41

حجم فایل:27 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 41 صفحه، قابل ویرایش.